bad morning!

eller det har jag iaf haft... hoppas ni inte har det då :)

fan jag har att sova bort halva dagen. eller för mig är det det att sova till längre än tolv, som jag då lyckats med. jag som till och med skulle åkt till märsta och träffa katrine på morgonen nu när hon börjat skolan igen. min tur imorn, såååå nervös. shit pomm fritt! aja, ska göra iordning mig lite för att ringa biffen snart. äääär hungrig! inte för att jag ska börja snacka vikt och fettma och sånt nu som de andra bloggerskorna hela tiden snackar om men jag har faktiskt lyckats hålla min vikt hela sommaren :) haha, kanske kan göra det nu när skolan startar med. menmen, cu nööööörds!

puss och kram, ha det gött, haj!





är vi systrar eller? dock en gammal bild på amanda panda. höhö 8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha cool slinga

2009-08-17 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0