blub blub

hej bloggiblogg igen :)

hade tråkigt så tänkte blogga lite till. men då hade jag inte någon inspiration till det. men sen kollade jag mina sms, bilder, musik och lite annat och fick tillbaka den lite :)

igår gjorde jag något jag inte visste jag skulle klara av på första fösöket. sladdade med 740'n på grus och fick retur och rattade tillbaka snyggt och gazade på lite till. SÅÅÅ SJUUUKT JÄVLA KUL! haha, låter som värsta mansflatan nu och såg troligen ut som en i minen när jag gjorde det också. men så svårt var det inte och adam har lovat att vi ska göra det på asfalt nästa gång så att den spinner och ryker samtidigt. när den spinner driver den på båda hjulen bak eftersom den är bakhjulsdriven för dom som kanske ville veta :P haha! sen körde jag ju såklart även vanligt. inte lika kul men kul! haha jag har inte ens gått kurs för övningskörning eller nåt alls, så olaglig man är! not! höhö 8) när nu svammlar jag bara ju :P nej men sen efter det så åkte vi till jimmy och lekte med honom en stund. ja jag vet att jag ska lägga upp bilder från alla möjliga saker jag har gjort och varit med om men har inte orkat och gör det inte nu heller... :P nej ska sova lite nu, är så trött -.-

puss och kram, ha det gött (kuksugare! /jimmy), haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0