fiii faaan

asså, en sak bara innan jag skriver vidare. JAG DÖR AV SMÄRTA! haha, jag red ju bara för någon timme sen och gud vad det värker i musklerna. alla musklerna, och då menar jag ALLA musklerna! känner mig som en jävla kärring...

men iallafall, imorn ser dagen ganska okej ut. ska jobba först på morgonen till 16 tiden. skönt med morgonpass! sen vet jag inte, kanske bio eller så för sen ska min mami springa midnattsloppet på söder i stan. jag är stolt över henne att hon verkligen ska göra det. jag tror nog inte att jag skulle själv göra det :P det är nog därför. sen söndag är det jobb med, 10:00-18:00 typ. det ser jag inte fram emot -.-  jaja, life's a bitch :) bloggar mer efter filmen jag och mami ska kolla på. hörs då!

puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0