gårkvällen och smaskigt

jizz in your pants på er! en icke bakis emma här, som född på nytt! noot.. haha nej men igår så drog jag ju till robin, trodde det bara skulle vara typ vi, men det var det inte. gustav, epa, oliver, elin, linus, hubbe och olivia lekte jag med. men sen även hans bror, annan kompis, georg, axel och aa. typ det yao. gustav vart så full att han spydde sammanlagt 5 liter ungefär. linus blev sur, hubbe blev "kär", robin var glad, axel blev ledsen, epa satt tyst, olivia was the shit och jag allmänt störd. haha i korta drag var det så. sen skratt blev det än hel del av med. och robins tattoo var sjukt snygg! perfekt som första tatuering med. tummen upp (Y) allt var ganska bra i stora drag. sen pratade jag med jimmie, adam och simon med, jag ramlade i skogen så det känns som om jag har fått en spricka i vaden, kramades med alla, pratade med andreas, tog hand om gurkan, grattade robin mer och mer och på den vägen var det :) haha, lilla jag asså. idag har jag bara varit med grabbsen lite och chillpillat. och en sak måste jag berätta bara, timmy (robins storebror), han har tydligen ena tuttvårtan piercad! såååå sjuuukt jävla porrigt! haha, emmalajki ;) tänkte bara tala om det. han är tydligen i tredje fasen med lovisa säfström. nej det är ingen piiik mot min biff :) höhö 8) jaja, herrå!

puss och kram, ha det gött, haj!



rooobins tattoo som håller på att läka :) den är nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0