ge mig lite mer KICK!

hallå, hej, hejsan, tjenare, tjena, tja, cha cha, tjabba, god dag! fina firren här som alltid. skola har varit huvudaktiviteten idag men har även vart en svänge på IKEA och kikat med mami och grandma. kom hem vid strax innan sex så halvdagarna är inte såå jobbiga. kunde ändå sova till tio 8)

har suttit och kollat lite på nätet nu en stund och hittade KICKs sida. de har många bra låter, synd att inte MTV har fattat det än :S deras låter "fest hos mig" och "ge mig lite mer" har ändå varit mina sommarplågor två sommrar i rad! har många många minnen till just de låtarna.. eller vad säger du olivia? ;) cred till dom!

ska kolla på linas kvällsbok snart som kommer på femman, såååå rolig och såååå sann! haha, man har ju själv varit i nästan exakt samma sits... okysst, osnygg m.m. katten kommer också, tills dess ska hon fixa B&J. emmalajki <3

puss och kram, ha det gött, haj!


HAHA, SÅÅÅ SVENSKT! hittade klippet nyss. oj oj oj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0