grabbar grabbar grabbar...

... ÄLSKAR JAG! :) de är så sköna, schystaa, snygga och mycket lättare att vara många med än flickor. igår knäll/natt pratade jag med två som jag faktiskt tycker väldigt mycket om när jag tänker efter. jimmy och filip :) jimmy är då en kille i borås som jag inte känt så länge men alltid vetat vem det har varit pga adam. filip är en kille som jag gick med i ettan. hur skön som helst. jag rå diggar honom! aja, iaf, vi snackade om lite allmänna grejer och de är så lätt att prata med de båda. sen om de tycker jag är helt knäpp och cp struntar jag i :P båda ser bra ut och ska jag vara helt ärlig, så sumpade jag chansen med en utav de. men som sagt, den här lilla emma har väldigt lätt att vara efterklok... -.- sista tiden i skolan var inte den roligaste och jag känner mig verkligen som en idiot. men vad fan, kan inte göra mycket nu även om jag skulle vilja. 

AHA! (I) haha, jag fick en aha-upplevelse! jag är ju för fan rädd kom jag på! jag har svårt att släppa folk nära in på mig för jag vill varken såra eller bli det. shit, kanske pga att jag bara har upplevt dåliga saker när jag har gjort det. det går alltid snett ju. har nog aldrig sett på det så. det måste jag isf träna på så att man inte blundar för det fakriskt bra som finns. som tur är börjar jag ju ny skola och det så att jag kanske kan börja på ny kula :P goodie emma! 

puss och kram, ha det gött, haj!



haha, bjuder helt klart på den här bilden. jag och robert (systers pojkvän) på liseberg i somras. haha, hon och björn åkte en annan bil i jukebox som attraktionen heter :P
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha när kroon läser detta kommer han väl ta cykeln ner till stockholm? ;) Höhö. Natti <3

2009-08-17 @ 01:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0