guldstjärna till mig!

nu har jag precis pluggat lite biologi och dammsugit lägenheten som jag lovat mami. :) så farligt var det ju inte, men det vet jag... det gäller bara att få tummen ur arslet och göra det. har iofs inte städat rummet och garderoben än men det är inge bråttom med det. hinner göra det tills allt folk kommer i helgen. vi ska ha kalas för min mami som fyller hela 40 år! nu ska hon gå ifrån 35-40 rutan till 40-45 rutan, haha, har ni sett SATC? ;) 

så nu sitter jag här med en B&J Half Baked, yummie! ska höra av mig till honom snart för han sa att jag skulle plugga först och sen göra det :) han är så gosiiiiig! lyssnar på några av hans låtar nu med, ta mig dit nu! ska ta en cigg snart också innan kissemissen kommer sen.

puss och kram, ha det gött, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0