hemmish och skolish

tjena tjabba hallå! guuud vad det är skönt med halvdagar i skolan! shit, ligger här hemma nu och chillar. ska sova lite för det gjorde jag inte i natt.. smsade med en viss sötsak :) sen tänkte punkta upp en lista på vad jag gjorde i bo FUCKING rås nu i helgen. händer alltid något där!

Fre:
¤ åkte till banken.
¤luncha med papi.
¤sov på dagen.
¤laddade inför födelsedagsmiddagen.
¤ute och åt med famliy, grattis i efterskott sis' <3
¤räääsa med bil och plockade upp jimmie.
¤myste med jimmie.
¤var på knalle, tog hand om amanda och jimmie. (alla var lite smått berusade..)
¤åkte hem och bestämde ny träff. söööv!

Lör:
¤vaknade av sms från gosiiiiig.
¤kolla TV innan vi åkte till gällstad.
¤ var i gällstad med sis' och kärring. hitta tyvärr inget..
¤folk kom till amanda.
¤ute med bilen, amanda gick på krogen med sammie. jag bjöd båda två.
¤bråkade med adam, hatar honom..
¤var ute och vandrade på hulta mitt i natten.
¤en ledsen emma åkte hem utan att fått träffa honom..

Sön:
¤vaknade och åkte ner till knalle för att hjälpa adam hitta normala kläder. han är störd..
¤messade sjusovaren men han svarade inte.
¤tog en cigg, väntade. papi ringe och han skulle hämta mig.
¤min otur gör sig påmind. han vaknar precis när jag hämtas av pappa. så fick inte träffa honom :'/
¤åkte hem, keeeka, räääsa till flyget, kom hem till sugtuna..
¤träffa prinsessan och vi hade bara sÅÅÅÅ mycket att prata om! höhö, stalin, kukrasmus, jimmie, borås, italy och livet.

så nu sitter jag här med datan i knäet och kollar på tv och lyssnar på mayhem. jimmie ring! höhö..

puss och kram, ha det gött, haj!

8 veckor kvar... <3


Kommentarer
Postat av: Fucka uuur!

Han må vara gosiiig men när han sms:ar mer än mig..där går gränsen. Inte okej!!

2009-08-31 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0