i put my glasses on

emma hemma femma här tonight. sitter och kollar lite tv just nu. har jobbat idag, koggigt som vanligt. får se vad som händer ikväll. kanske träffa oscar, kanske träffa katrine. pratade med papi innan idag. jag är så svag när det gäller honom! han grät och sa att han älskade mig och saknade mig. typ som att det kändes som att han förlorat ett barn med. usch vad det inte är kul. därför kanske jag ska ner dit igen på tisdag och hem fredag. han ska nämligen hämta moppen med. det låter som en bra idé tycker jag :) sen är det skoldags. vi ska tydligen sova över med klasserna på torsdagen samma vecka. haha, det kommer bli kul, jag och olivia i ett tvåmanna tält! höhö, då vet man aldrig vad som kan hända! 8)

men men, ska kila pila sila.
 puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer
Postat av: Camping Ollie

Höhö, nej men jag lovar..ska hålla fingrarna i styr..

2009-08-06 @ 23:03:01
URL: http://ollies.blogg.se/
Postat av: Emma Ängel

nej men det tycker jag inte! aa det är gött å döppe nya skolan sen!

2009-08-07 @ 00:24:31
URL: http://emmaangeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0