ja då var det dags igen!

hejsan hoppsan lilla blogg!

idag har jag varit i skolan och för första gången använt mitt lunchkort! haha, sååå läskigt det var :P lunha med mikis och ollie på challe. mysigt och trevligt. (kärring?) sen kikat i affärer och gått klart skolan. gick innan svenskan idag med för att hinna hem och fixa innan vi ska lämna mig på tha airport! dags att besöka sin kärleks famlij igen (a) får se vad boFUCKINGrås erbjuder den här gången, eller vad säger du princess? ;) höhö, men ska packa iordning allt nu och försöka hinna fixa olivias iPod som hon bad mig om. jag säger till om du kan hämta den här om du hinner ! :)  men men, får se om jag bloggisar något ifrån papis place. annars hörs vi på söndag eller så!

puss och kram, ha det gött, haj!







hm... vilket flyg tar jag ikväll då? :/  tror jag ringer min manager Chris och hör om Jason vill skjutsa mig i sin grip? (a)



olivia, vilket tar vi till NYC?        höhö... 8)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig, emma. tur att jag jobbar i helgen så jag inte är helt ensam och mobbad. glömm inte bort mig!



btw, du är bäst. du kommer rädda mina bussturer då alex stalin inte åker med! ;)

2009-08-27 @ 18:18:26
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0