kvälls tänk

haaaallå!
  kom nyss hem från stan och kom på en sak. fan vad alla människor klär sig, sminkar sig och beter sig olika. shit asså. det var fullt med en massa fjortisar, emosar, rockers, raggare och alla möjliga människor ute på stan. visserligen kanske det var för att det var The voice konsert men ändå. när man tittar omkring sig tänker jag att alla andra tänker att de är störst, vackrast och bäst. medan de kanske tror att jag tänker det. men ska jag vara helt ärlig så känner jag min ännu sämre. känns som att alla är mycket snyggare, ballare och sexigare än vad jag är. på tjej fronten då :P
 
jag känner mig ful och nerkladdad med blickar som ändå bara är av negativ effekt. men jag är ändå inte en sån person som egentligen bryr mig om vad folk tycker och tänker om mig. för jag är bara jag och vill, eller tänker inte ändra på mig för deras skull. men fan inte bruýr de sig om mig inte. nu är det bara jag som överanalyserar igen, bajs på mig! haha, men visst är det kul att man ändå får såna funderingar och skit. lite random är jag ju, och det vet jag :P fan, ibland kan éns egna tankar vara ens värsta fiende! höhö. jaja, ska kika på Amercan history X nu.

puss och kram, ha det gött, haj!



haha, ollie and emma like tuushka kinder! ish heise falukorv, and this is potatissallad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0