me so horny!

höhö, det är klart jag är! nej men emma skärp dig nu, inte hålla på sådär. *suck* 

haha nej men hemma nu igen. kom för en liten stund sen och har årecis keekat. angående ollies comment så vill jag bara säga att de aldrig kommer bli redo för oss, ja jimmy är singel nu (gjorde slut med sin sandra för typ någon vecka sen), alla hälsar tillbaka och nej det finns inge begränsningar i denna värld för sådana som oss :) hoppas det är klar gjort för alla andra nu. det skulle vara på tiden att folk slutar förvåna sig :P

för övrigt är jag jätteglad för har fått en klocka som är grymt snygg och sjukt ball. sen börjar ridningen igen idag ska bli härligt att börja röra på sig igen, känner sig som en korv ju. och på tisdag är det skoldags igen. dags för nya rutiner. läskigt att börja ny skola och så men spännande med! gött med nytt folk, ny stad och nya rutiner. kommer nog vara bra för lilla mig :)

en annan sak med. jag lär mig alltid nya uttryck och skit när jag är nere i borås. dom lär ni få höra! kan skriva de lite diskret här bara :P

puss och kram, hga det gött, haj!

"min k*k i han!"
"eyy, luffare."
"juuuu!"
"k*ksugare"
"äru grabb?"

höhö 8)



emporio armani, herrmodell i silver. :)  (inte bästa bilderna men alltid något)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"öö, nej jag är guzz"!



okej, men vad bra att han tog sitt förnuft till fånga och dumpade henne. sandra, the gris. höhö.



men vad händer imorgon? anyway, ringer dig då. PÖZZ!

2009-08-14 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0