this dream could come true

alla har vi vår egna dröm. här är min.. när ska vi ses?

utseende:
lång, ca 185-190 cm.
mörkt hår med d:fi vax.
djupt isiga blå ögon.
grab vänlig rumpa som jeansen sitter
helt underbart över.
sköna och snygga tröjor som jag kan
luta min axel på när vi kramas.
muskulös med tighta abs, rawr!
tattoo över rygg, arm, bröst, hals eller vad.
om piercing, gärna i nippeln, tungan, ögonbrynet
och gärna i örat.
läder armband eller fet klocka.
silverkedja.
ska kunna passa i keps och balla glajjor.

beteende:
alltid respektera vilket humör jag är på, lär
sig med tiden.
inte skämmas över mig utan tvärtom. gärna visa
upp mig.
ge och ta i sängen. lyssna på om jag vill/är sugen eller inte.
välja romantiska kyssar framför grovhångel på tuben.
älska att kramas!
hålla handen och om midjan för att visa att jag är hans.
vi ska dela det jobbiga och det bra.
vara otroligt gosig på morgonen.
längta efter mig när jag inte är där.
ringa och sms bara för att säga det tre orden och visa
sin kärlek. självklart får han tillbaka!
ta hand om mig, inte ta mig för givet.
le mot mig och få mig generad.

övrigt:
vara ungefär 20 år och ha körkort och
snygg bil.
bo i egen lägenhet där vi kan ha vårat egna lilla.
jobba inom något han tycker om som han även
tjänar pengar på.
får gärna ha syskon och schysta kompisar som
vi kan hänga med och ha kul.
ska kunna dansa, både pardans och vanlig street.
inte vara beroende av alkohol men kan också
ha det kul på det viset.

vi ska bara flyta tillsammans och vara perfekta enligt oss. inte utan bråk och sånt menar jag, för man måste visa sina känslor på andra sätt med. och det viktigaste, han ska bara ha ögon för mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0