varför gör man så?

god kvällish rubbish!

mami och jag kollade på "P.S. I love you" shit vilken besvikelse! trodde den skulle vara mycket bättre och mer lik boken. men tydligen så är det så att man tar mest storyn ifrån boken och hittar på liknande grejer som har med handlingen att gröa. så dåligt, man förstör på det viset. varför göra så liksom? och inte ordentligt istället? aja, mor min tyckte den var riktigt bra iaf. kanske för att hon inte har läst boken :P så så kan man se på det. har man läst böcker som sedan kommer på film ska man inte se dom för det akn förstöra. men om man inte orkar läsa så kan man ju alltid bara kolla på filmen :P haha, visst är jag smart! ska messa min stora syster nu och kolla vad hon gör och sen sova så jag orkar upp imorn..

puss och kram, sov så gött, haj!



olivia efter lite vin, på väg till en perfekt kväll i italia/union lido. <3 ni skulle bara våga se hur jag ser ut bakom min kamera. finns på bild...

ps.  ja ni mina små bebisar, bild fronten har inte varit den bästa på min blogg på senaste. men har bestämt mig för att försöka lägga upp åtminstone en bild varje dag/kväll från min sommar. har sjuuukt många så de kanske räcker fram till nästa år, höhö 8) det vet man aldrig. det är 5 månader/20 veckor/140 dagar/3360 timmar/201 600 minuter kvar tills det är den 1 januari ungefär :) och jag kan ju iofs lova att jag ´har mer än bara 140 bilder från sommaren. okej, vi spara det mest saftiga till de involverade då. kanske blir bäst så, men man vet ju aldrig... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfaan!! censuuur tack!

2009-08-15 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0