andra dagen i helvetet

tjena mitt bena!

hemma hos pappa nu, sitter här framför datorn och tvn. har klätt gran, bakat, handlat julklappar och ätit paradis choklad. mm.. julen är här. sen har det snöat som fan med! lite över en dec. har vi nu :) annars har jag inte hunnit med att göra så mycket här nere. varit här i lite mer än 24 timmar så aa. men det kommer väl. höhö. imorn ska jag och robert troligtvis ut och sladda med bilen, hoho. emmas favoritsyssla, ääääääälskar att köra och göra handbromssvängningar :D okej, ska sluta snacke bejlar..

imorn är det julafton och vi ska äta mat, kolla kalle och lite så här hemma. innan det ska vi hälsa på farfar och co. efteråt vet jag inte. kanske åka runt och träffa kusinerna :) det skulle bli bra. sen lägga sig tidigt för att kolla på en film olivia vill att jag ska se på juldagen :) 100% MYS!

nu är love actually slut, dags att nana!

PÖSS ÖCH GÖDNÄTT!


Kommentarer
Postat av: Din Olivia

<3

2009-12-24 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0