en rederligt P*P emma!

yaaaaaaaaa! kaaaan uppdatera!

höhö nej men sista natten hos pappa för den här gången. får väl se när man hälsar på nästa gång. nu har jag fixat allt (nästan iaf) inför nyår. bara drickat som ska fixas, men det gör jag hemma sen. eftersom en viss liten bajs robert inte höll sitt löfte -.- men men, blomqvist fixar! cancer ska köpa vinterbil imorn, jag ska hänga med och få köra. träffa käraste caisa kl halv tre och innan det packa och fixa allt sånt. hem och keeeka och sen flyger lilla jag hem :) om 24 timmar ligger jag hemma hos mamsen istället för här. höhö mööösigt!

sen ska jag träffa bästis dagen efter och mysa innan jag troligtvis ska till lisa och sova där. måste ju ladda upp för årets slutfinish! har suparlekar på G också som säkert kommer göra att hälften av allt people kommer däcka innan tööölv B) höhö.

men jag hälsar till alla trogna fans och jag ska försöka att vara så jävla grym det bara går! höhö, ingä svört dä ente!! puss och kram, ha det gött, haj!!



haha! slänger in en helt osammanhängande bil för sköjs skull! finklädd papi med robban brövä! höhö.
FATACH



sluta ring cancer -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0