lila panterbrallor, hett!

hiho på er alla!

sitter ensam i min lägenhet och kollar coyote ugly. sjukt bra asså! pratar med my love i fonen med. kommer sakna henne möö :'( igår var jag med filip och sen även mattsson. vi vandrade i snön och det var hur jävla myyysigt som helst! :D har kommit fett mycket nu. hur glad som helst!

idag har jag varit på marknad, bakat julgodis, åkt pulka, brottats med flickorna (lisa, nadia och linda) i snön och sagt hej då till mamma genom att baka knäck ihop. ganska bra dag med andra ord. fast att jag inte fick sova för att mami hämtade mig hos filip vid nio -.- men men!

imorn är det sista "skoldagen" och på tisdag ska jag till papi. ska bli skönt att träffa honom och syster igen. de andra atruntar jag i :P pappa ska få ett hemmabiosystem i julklapp och min syster ett symboliskt halsband. tycker jag blir ganska bra :) sen ska filleboi få något med men vet inte vad ännu..

men ska väl ut och poffa i reklmen nu. höres kanske!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0