nattsudderi på hög nivå

shit vad hungrig jag blev helt plötsligt ! :O höhö. konstigt..

iaf, bästa filip var här nyss. och han är lite lurig ibland! eller så är det tröga emma som är i farten -.- hittade ett paket under täcket när jag la mig i sängen. hur sött som helst! i det fann jag ett rätt underklädes set, svart kimono(?) och ett halsband som var huuur fint som helst! :) det bästa är att nästa gång vi ses kommer jag att ha det. och det är på nyår. passar min outfit perfekt! det är min pojkvän det. <3 imorn ska han också rida, HAHA! nästan lite stolt över grabben juh. han fick med sig min stalljacka också så slipper hans vanliga lukta häst :) snällt va? hiho.

imorn hoppas jag få träffa min bästaste olivia! saknar henne så det knakar i hjärtat.. (*inga tårar nu inte emma!)
kanske sista gången vi ses det här året liksom! :'( men sen har vi 2010 framför oss, och OJ VAD DET KOMMER SKAKA VÄRLDEN! MOAHAHAHA! har redan idéer som jag vill förverkliga som hon inte har en aning om! höhö..

kylskåpet skriker efter lilla emma att hon ska äta upp hela det nu. jaja, får väl göra det då.. -.- inte..

GOD NATT MINA SMÅ KATTER! mjaou..


Kommentarer
Postat av: jenny

jaaa! visste itne om jag skulle svara här eller min blogg haha! men jag ska dit, kom du med =))

2009-12-30 @ 01:33:26
URL: http://magnussonsjenny.blogg.se/
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 15:47:29
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0