disney in my heart

hallå elle, äre bra liksom? här är det det. kollade nyss själv på wall-e. han är så jävla söt!! asså jag älskar verkligen disney. har alltid och kommer alltid att göra det. de gamla klassikerna och de nya är faktiskt riktigt bra. mina första "kärlek" var hitta nemo. deft tror jag nog att de flesta någon gång märkt på mig. härmar ju jämt repliker ifrån alla filmer.

- manetmannen, avkomma.
avkomma, manetmannen.
-maneter!? respekt!
-yo du...                                                                          hitta nemo

-hörrö bredlasten! plocka upp efter dig!                  ice age

-oh cottontail!?
-i'm coming niggah!                                                     white chicks 

-whats cracking little bitches?
this seems to be a cool place to kick it!                    transformers 


aa men ni ser ju, film är lite av min passion. kan vara det bästa som hänt denna värld!  aja, här kommer lite bilder från mina passerande dagar.

puss och kram, ha det gött, haj!

         

medverkande: robinramstedt, linusringh, simontibell, katrinepetäjistö, gustavström, emmablomqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0