hemmafruar rock!

helluu! en sak har jag då kommit fram till. man undrar ju ibland varför vissa hemmafruar är så snygga. jo, så här är det. de städar ju! det är hur jobbigt som helst! haha, eller jag tycker det iaf :P shit, jag har bytt och tvättat sofföverkasten, dammsugit, pllockat undan, diskat, bytt dukar och ännu mer saker! känner mig faktiskt duktig nu när mami också kom hem och blev glad av det. jag lämnar ju faktiskt henne åt en hel månads självstädning ;) lite måste man ju bidra iaf då. aja, när jag blir stor och är trött på att jobba ska jag också bli hemmafru. håller trimmen på kroppen och har alltid något att göra. fast först så måste jag ju hitta en man som kan köpa mitt fina stora drömhus. haha, det blir iofs den lätta biten ;) höhö... jag ska alltså inte vara den lata sorten som köper in någon städerska heller, I do it by myself!

puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0