WOHOO!

god morgon alla små saker där ute! hoppas allt är bra för det är det här iaf! jag och olivia åker om bara några timmar nu. ska bli såååå skönt att komma iväg. speciellt nu när vädret ser ut att bli bajs här. men sen vet man ju iofs aldrig hur dete blir för oss. men bra och kul kommer det bli, det kan jag lova! dagen ser ut som följer:

- ska kolla allt, pass, pengar, musik m.m.
- fixa iordning mig själv.
- åka och hämta bebi.
- åka tåg till centralen.
- köpa bikini till ollie och keeeka lunch.
- ta bussen till flygplatsen.
- flyyyga sen......                                                                                                                ITALY, HERE WE ARE!


höhö, kanske skriver när jag är där nere men om inte blir det när vi är i sverige igen hos min papi. vi hörs och ha det suuper bra även om det är svårt utan mig ;)

puss och kram, ha det gött, haj!



jag för tillfället. see ya in another time!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0