every night in my dream

i see you, i feel you..

kollar på titanic, just nu är scenen när hon står uppe på räcket, "jack, i'm flying!" fan vad jag älskar filmen!!! en av tidernas bästa enligt mig. det var min och natalies favorir när vi var små. gud vad jag saknar den tiden... bara för att jag flytta så har vi tappat allt helt. men livet går ju vidare och jag har ju idag nya fina vänner. men ingen som henne iofs. aja, även om vi inte sess längre eller hörs av känner jag att min vänskap till henne alltid kommer finnas kvar. natalie bergvall <3

nej fan om man ska ta tag i sitt liv. kan fan inte sitta här hela dagen! ska kolla klart på filmen bara :) ska höra om olivia kanske har kommit hem sen och om jag ska slinga katrines hår idag. vi får väl se.

puss och kram, ha det gött, haj!

 

här är vi två 2005, senast vi riktigt träffades..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0