fan vad bra det har varit idag!

har precis kommit hem från skolavslutningskrök och jävlar vad kul det var !! var ute vid rosersbergsslott och kröka med grabbar och mina flickor. shit vad nice det var. sen drog vi till tåget så vi hann med det som gick 22 över ett och tog sedan 570 bussen hem. på den var det lite folk jag känner igen från skolan. vi satt och sjöng allsvensk sånger, jävlar vilket drag det var egentligen. sen att jag var ensam var en annan sak :P men det var en tjej som hette emma där och hon verkade as shyst! hon bor tydligen i huset brevid mig. båda vi hade ju druckit men hon sa att fan vi borde ju typ hänga för vi är ju faktiskt grannar. min första tanke var att ja fett, fan vad kul. och aa, sen vet jag inte om det bara var snack men kul skulle det nog fan va! men men, vi får väl se vad framtiden har att erbjuda ;) aja, ska käka och sova som vanligt när man är full!

puss och kram, ha det gött, haj!

 
btw, robin och lisa strulade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0