fucked around and turned me down

rasmus karlsson, du är ett jävla kukhuvud! fan vad skönt det var att skriva så! du är en osäker jävla fitta som kan köra upp något i din anal. och glöm mli, hon förtjänar något bättre som linus. om  du fortsätter med ditt fjortiskärlekssnack kommer du inte långt här i världen på den fronten lilla vän. inte ens med din kuk till svärd som du själv säger. det är nästan lite synd om dig. och du såg varken då eller har fattat det nu vad du gjorde med mig. en fumlig liten chackhora var jag för dig tydligen. but I have moved on bitch. vilket du inte har, du ser bara bakåt. jag tar inte åt mig, säkert inte du heller. men världen ser dig som en mycket mycket liten människa som inte står stadigt på jorden. en sak ska du ha klart för dig:

WHAT GOES AROUND, COMES AROUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0