hallååååååå

whats cracking little bitches? this seem to be a cool place to kick it ;) höhö, allr bra här vettni. har varit hos barnen och träffat roooobin en snabbis för jag var tvungen att ta hand om hans och sina kompisars "stuff". vad det nu kan vara...  nej men nu är det sen dags för att smita iväg till katrine och slinga hennes hår. det ska nog gå bra det, hon skulle bara ut och gå med freja lite innan.

fan vad jag kommer sakna fille förresten, tänkte på det tidigare idag. han flyttar ju typ och jag byter skola. kommer typ aldrig mer se honom i mitt liv?! det känns fan as konstigt att tänka så.. nej emma, cheer up! nu är det glassätar time!

puss och kram, ha det gött, haj!



 
båda bilderna är riktiga läckerbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0