hot hot hot

jag höll på att dö idag på jobbet! så sjukt varmt och jobbigt att vara med ungarna idag. och att jag har soleksem gör det inte direkt bättre. oj oj oj, vilka problem man kan ha då.  senare idag, eller rättare saht om en timme är det middag med westinarna, underbara människor. får väl se hur det går med packningen till husbilen då :P 

och nu ska jag berätta en sak. något som kan vara bra och veta om man bor här i brännbo är att det är väääldigt lyhört! haha, till en fördel om man som jag är en liten gossippare! höhö. nej men igår satt min granne och henne kille nere vid busshållplatsen och snackade. jag hörde ju inte allt men det lät som ett litet bråk om deras förhållande. haha, ska låta det vara osagt egentligen men bara för att måste jag säga det :P haha, så det kan ju vara bra att ha det i åtanke om man springer runt hät och babblar bice.

var ju ute med båten igår och tänkte lägga upp lite bilder. asså såååå snygga vi är :P

puss och kram, ha det gött, haj!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0