jag är då ett jävla monster!

shit vad jag kan vara riktigt grisig mot min mami ibland. har ju letat efter låten med kick as länge och inte hittat den. men nu har jag den på min itunes, tack vare henne! tack mami, jag älskar dig! och gud vilket hjärta av guld du har som orkar stå ut med mina ertrema PMS utbrott! puss på dig <3

höhö, så snart är det helt fixat med sviiiiden party crew låtarna! ollie is my love btw :$

ska snart lägga mig eller något. ska upp tidigt för imorn ska bara jag och katrine ut med båten och sola och "bada". jag kollar nog mest på :P hatar att bada ju. får se när jag kommer hem om jag har några pose bilder att lägga upp!

puss och kram, ha det gött, haj!

 

två bilder där jag sitter i mamis knä in turkey 06'

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, mammi love! <3



så jävla gött, italien kommer aldrig ha sett ett sådant partycrew som dem kommer få se! Men du, ring när du kommer hem från båtturen så får vi leka! Love <3

2009-06-30 @ 00:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0