JÄVLA SKIT!

shit fan helvetes jävla skit! jag har försökt ladda ner Kicks nya låt men den finns inte på några sajter alls! argh! jag blir galen! en positiv sak är att jag hittade singeln på cdon.com, för 10 spänn men då måste man betala med kort, haaaaar sånt kort! de tar bara VISA och mastercard och jag har bara maestro -.-  suck! jaja, ska prata med mami om det :) annars har jag träffat katrine för första gången på över en vecka. ganska trevligt faktiskt. vi käkade på våfflan och sen glass efteråt. mami var också med. me like very mucho! sen en tråkig sak är att jag har fått soleksem. sämst men det går över för det får jag varje sommar. inge nytt för mig med andra ord. sen imorn blir det båten efter jobbet, middag på torsdag @ westinarna och på fredag får vi väl se. ska höra med andreas, han hade tydligen messat inatt när jag SOV! han ska vara glad att den var avstängd för hade jag vaknat hade det inte varit en rolig emma som messat isf! höhö 8) nä, nu ropar sängkammaren efter ängeln yao!

puss och kram, ha det gött, haj!

ps. jag har träffat natacha, höhö 8) ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittade bara fest hos mig?!

2009-06-23 @ 23:49:53
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0