morning sunshine...

..eller ska jag säga moln? :P höhö, där var jag rolig va?

wazza dudes? här är det fina fisken! har precis klivit upp och ska keka lite frulle. sen bär det av till sthlm för att träffa oscar och sen om man hittar något fint till venedig som det bara är knappt 14 FUCKING DAGAR kvar till! men jag måste packa allt i husbilen senast på torsdag... fan det kommer bli lite trixigt att bara hålla sig till några kläder i över en hel vecka! får se om jag har några godingar som ligger inslängda i garderoben. nej nu ska jag svepa iväg!

puss och kram, ha det gött, haj! 



haha här är en gammal bild sen jag var blond. då gick jag i åttan.



sen ångra jag mig och då blev det såhär :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHAHHAHA jävla fjortis på första bilden asså! HAHAHAHAH Hade ingen aning att du hade varit blond. AJ AJ AJ!!

2009-06-21 @ 17:37:38
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0