önskas vara törnrosa

hallååååå!? höhö, sitter och kollar på D.H. för tillfället. så sjuuukt bra det är! jaja, ska lägga mig ner i sängen snart och det skulle inte vara fel att leka törnrosa i ett par hundra år tills sin kärlek för livet kommer och kysser en. jag dygna i natt med robin för jag kunde inte sova. och då var det lika bra att inte försöka heller. då hade jag aldrig kommit upp på morgonen! vi kollade på titanic, kika på nätet, sprang runt i min lägenhet, käka misslyckad kladdkaka och snacka :) ganska mysigt faktiskt. men på jobbet var jag inte den gladaste. hade huvudvärk och mådde illa och tiden flög inte direkt iväg -.-  men då har jag lärt mig att man ska lägga sig i tid så går allt mycket bättre!

skulle träffat andreas idag och hans grabbar med robin. vi skulle grillat och så typ men jag orkade verkligen inte! har inte hört av honom något idag heller, men det kanske inte är så farligt. han hörde ju inte heller av sig så det kan inte har varit så tråkigt utan mig eller så. tänkte jag skulle messa lite med min bebis en stund bara så ska jag sussa sött sen.

puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer
Postat av: Ollie

hallåååå själv! tänkte bara kolla lite, vad gillar du mest: döppe en tjockmoffa eller floffa en tjockmoffa? ville bara veta..hare gött haj!



VENEDIG 5/7 BABY!!!



<3<3<3<3

2009-06-16 @ 23:34:48
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0