planer inför sommarn'

hej hopp, kallestropp!

fina fisken här vettni, fan även om det blev sent occh dricka igår så har det inte varit så farligt idag. mår riktigt bra faktiskt. men det kanske är för att lovet troligtvis kommer bli döppe gött! snart tre veckor kvar bara olivia, 5 juli, då smäller det! venedig, here we come ;) sen efter det ska vi båda till min papi i boFUCKINGrås där jag sen ska stanna efter ollie lämnat mig där... men det blir bra det med! sen kommer jag jobba mö ju nu i sommar så vi får väl hoppas på att laxarna simmar in fint så magaluf-2010 blir awesome! oj oj oj, gud vad jag längtar!

för övrigt har min dag sett ut så att jag vaknade av att lisa stirrade på mig, vi käka frulle och däcka framför twilight (älskar filmen eller vad?). sen luncha vi med olivia på myntet och tjöta som vanligt och senare var det dags för hästarna att få bli ompysslade. gick ganska bra att rida idag fötutom att sinuss var för jävla stel efter att ha brallat i hagen i 25 min -.- fick värma upp as mycket men tillslut slutade han att hacka och halta. blev riktigt fin faktiskt. nu är det snufftime framför tvn.

puss och kram, ha det gött, haj! 



bild på älsklingsgrå, Mr Volber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0