så sjuuukt grym!

kvällens film, Tomb Raider-LaraCroft, så sjuuuktjävla bra! sitter här med mina jordgubbar, melon, T-B bullar och mysigaste filten ever! fast det skulle kunna varit det ännu mer om det var lite mörkare ute. men nu går vi ju mot mörkare tider, efter midsommar är det så. nu är det som om det typ är på väg att bli höst fast vi inte ens haft en sommar. lite wierd känns det.

hm. har jag gjort idag då? jo jobbat som en jävla idiot! lite mer än åtta fucking timmar på T-B, och inte ens världens dricks fick man. 139 spänn bara. bajskorv på det.. jaja, körigt som vanligt var det med. sen gick jag hem, böt till lite fräshare kläder och gick ner till ica och hälsade på min söta olivia :) hon är så duktig som jobbar där. tummen upp görl! sen knallade jag hem för att nu sitta och gosa med mig själv. ja det blir så när man inte har pojkvän éller vänner... "/

jaja, ska höra av mig till min papa nu, saknar honom nåt så oerhört! men det är inte mycket man kan göra så jag får ta vara på den lilla tid jag får med honom ändå. fyra gånger om året är inte mycket! men nu ser jag också på vädret att det ska bli skit fint nästa vecka, gött! det enda tråkiga är ju att jag jobbar.. men får leka mycket med barnen ute :)

puss och kram, ha det gött, haj!


   

btw, lite bilder från my summerjob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0