sms bomb

haha förlåt innan men jag var lite i extas. det hände mycket i natt vettni. sms bombning eller vad! olivia hade skickat flera sms om vår lilla grej vi gjorde igår. och nej, jag kan inte berätta i detaljer. men mänsklig bergränsning har vi ju iaf inte! vi tjockmoffar ibland och då kan det verkigen spåra! haha, för jag bland annat inte är någon spårvagn! haha, så dålig humor! men om jag gör såhär då, jag berättar allt när dagen är inne, promise! sen messade andreas med, så jag måste höra av mig till honom med, annars kanske han blir lite ledsen :)

idag är det sista dagen på orion, såååå skönt! men barnen kommer man ju sakna lite, men det går över ;)

ska dra, puss och kram, ha det gött, haj!



min fina olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0