för mig och dig

när alla vännerna gått hem, och festen är slut för länge sen, och du ligger ensam i sin säng. då börjar man tveka att ta nya tag. ensam i världen, här är jag.  är jag stark eller svag? när varje sekund känns som en minut, och när man inte hittar ut. ja, då spelar det ingen roll... för du står i slutet ändå ensam kvar.

gyllene tiders/per gessles texter är jävligt bra! även om jag inte gillar honom egentligen :P. här är några favorit utdrags meningar från olika av deras låtar. 

"ge mig allt du vill och allt du kan"
"en blick som får mig att falla, åh gud, jag tror jag är kär"
"ingenting är som det ska, likadant från dag till dag" 
"jag borde ha förstått då när du tittade bort"
"tycker om när jag betyder något för dig"

yes yes, thats sweet as candy!  puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0