yup yup tjena tjena, mitt mitt bena bena

everybody in the house say eeeyoo!
eeeyoo!
everybody in club put your hands up, put your hands up!

haha, har så dålig humor! men nu ska fan mami och hennes BFF ut på krogen ikväll och parta så jag får väl leka den orolige och så och kolla så att ingenting händer. men det ska nog gå bra. ska kolla på sjättesinnet hade jag tänkt och swen även kika på in good company och beyond the borders. den tredje är ju en riktig snyftarfilm men jolie i huvudrollen. så sjuuukt bra den är!

ATM snackar jag lite med andreas. han vill att jag kommer till honom ikväll, men orkar inte när jag ligger här med PJ och kalufs på ljuskulan och han bor i landet far far away -.- så det blir bara jag hemma ikväll. gött!

puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0