ZzZzZz

asså jag är så jävla tröööött!  jag fattar inte vad det är men jag orkar inte någonting. inte ens kliva upp ur min gosiga soffa och hämta glass. då är det något som är fel :P

för övrigt ligger jag här och filosoferar. kring livet. haha, det låter helt efterblivet att säga så. men jag gör det fan. hur kommer det att bli  att börja på jensen? vad händer efteråt? när ska man få smaka på lite riktig kärlek? kommer jag skaffa barn och gifta mig? ekker kommer det sluta med att jag blkir lesbisk eller nunna? ojoj... det finns så mycket jag vet lite om. en sak har jag iaf konstaterat, man ska inte oroa sig för saker som ej ännu är komna. lev för stunden och gör dina val efter hjärta. be inte om tillstånd, hellre förlåtelse. gör saker du själv tycker om och ta hand om dina nära. det är lite hur jag ser på saker och ting. men men, ska kolla järnerts änglar med mami nu keka pop-corn.

puss och kram, ha det gött, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0