-en kniv mot din hals och du är maktlös-

haha asså ibland kan man få sig ett riktigt gott skratt :) fast nu skrattade jag åt dig iofs. du är en pojkväns stalker, feg f*tta som tror du kan gå runt och leka tuff. "hej titta på mig, jag är modell och tycker jag själv är jättesnygg men ville ha anorexia för att få ännu mer uppmärksamhet men ingen gillar mig ändå! och jag älskar att gå på fester där jag inte är bjuden!" attention whore attention whore, woho! och jag är välmedveten om att du hellre backar än att gå på mig eller hur man ska förklara't. därför är det lite tråkigt att ha å göra med dig. och sen för att en viss persson inte ville ha dig... haha väx upp, är du fjorton eller?

hej hej!



Kommentarer
Postat av: Olivia (bjuden på festen)

Jag ba älskar't! Inte..



HAHA yaaa, matig brud asså! Populär som fan, men har hört att hon är mongolid?

2009-11-03 @ 19:40:23
URL: http://ollies.blogg.se/
Postat av: jessica

DU ÄR DUM I HUVUDET, jag ville aldrig lägga mig i, men nu får det räcka, låt henne vara, hon behöver inte det här! du har gått för långt nu!

2009-11-03 @ 22:47:39
Postat av: ditte

Avundsjuka människor äcklar mig, ivarjefall när det kommer till den grad då folk är dumma på grund av avundsjukan! Men vaddå jag kan förstå dig till viss del, jag hade vart avundsjuk på en Apas utseende om jag såg ut som dig!

För ditt eget bästa är det nog dax att du ber om Ursäkt till Fanny och slutar upp med dom här jävla dummheternar på en gång! Du vet inte vad Fanny gått/ går igenom och att då skriva en sån här sak är så sjukt jävla lågt! Vad vill du ha sagt med det hära? Har Fanny gjort dig något? Nej inget alls, hon la till dig som vän på Facebook... big deal!

Och den fina rubriken du valt till inlägget kan tolkas väldigt fel! alltså så fel att man kan polisanmäla det som "mordhot" Tänk dig för lilla gumman!

Och som du kanske märker finns det otroligt många som bryr sig om och Älskar Fanny sjukt mycket!



Snälla skaffa dig ett liv och låt Fannys vara!

2009-11-04 @ 09:37:55
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: jenny

Emma, vet du jag trodde aldrig en människa kunde sjunka så lågt som du precis har gjort. Du har filip eller hur, nöj dig med det och låt fanny vara! Annars inser han snart hur dåligt du beter dig så blir DU ensam i skiten

2009-11-04 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0