bästaste fredag, vad vore jag utan dig?

haj folks haj!

fredag idag, gött! har haft matte prov idag, sämst. sen kemi också, sämst. men annars är det super med mig :)ska kolla på new FUCKING moon ikväll med olliebollie. ska bli så bäst! första parkett så får väl se om jag har ont i nacken som kenza hade haft efter att ha suttit där.. jag tror det blir toppen. sen efter vet man aldrig vad som erbjuds en fredag kväll :)

imorn är det dags för jobb igen, 9.30-17.00. cash is tha shit! sen efter ska jag leka med filip. han och grabbarna ska typ på fest, fåååååååår hänga med! haha. vill att min käre snufflan ska med då också. men hon jobbar :( sämre än sämst... jag vill! vem ska jag annars knulla sönder alla med? kan bli lite jobbigt att göra det själv..

söndagen ser rätt knas ut  hittills. förmiddagen ledig fram till 15.45 då det är dags för träning. då är mami redan på arlanda också. hon åker till norge då igen. sen om jag ska träffa robin också har jag det att göra. ja, får väl se vad tiden ger.

ska söööööva lite nu så jag orkar kolla på hela filmen ikväll! massa popcorn och söta saker kommer jag få ha och göra med senare! :)

XOOX



bort se från ansiktet så är han sjukt sexig i videon! ;)

inte..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah din rasse!

2009-11-21 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0