biggest looser is emma

sitter och kollar på tv lite. kom hem från skolan för en stund sen. hatar att vara hemma med skol-samvetet. orkar verkligen inte. har ingen lust till det alls. sämst. vill bara mysa med filip egentligen. men får nog inte träffa honom ikväll heller.. eller imorn, eller på fredag! jag ba hatar't. tur att jag har mina "extra" filipar :) då känns han närmre än vad han är iaf. träning 17.40 till 19.15 typ. sen är jag förhoppningsvis hemma igen. ingen lust till det heller. inne-träning suger -.- men men, nåt att sysselsätta sig med är alltid bra. inte..

new FUCKING moon på fredag med olivia :) festen hos linnea är då med. fan. sämst det med. lördag jobbar jag och sen på kvällen vill jag göra något riktigt bra! länge sen sist nu. förra vart ju inte riktigt som man hade tänkt sig. fast funkade det med. vill nog mest pussa på pojken.. haha nej, rycka upp sig kanske man ska göra.

PEACE Y BROWS



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0