BJARTE FJARTE

haha hur fan kan man heta BJARTE!?!?! exakt så sa min mamma nyss. han är en norska snubbe som tydligen har spelat bort 70 miljoner. 70 MILJONER! hur fan lyckas man med det? men iofs, det är mycket folk lyckas med nu förtiden..

för övrigt ligger jag här i soffan. ensam. ingen bff, snuffla eller b-friend. ja men det var ju kul! inte.. men gör inte så mycket. skulle ju åkt på fest men krångligt hade det bara blivit. och då är det skönare att bara vara hemma :) imorn är det cupfinal, WEEEI :D dubbelt guld för A.I.K. känner det. det är vårt år. sen på kvällen är syster, pappa och styvbror här och hälsar på. men på söndag, när jag fyller år, beger de sig hem till borås igen. sen är det bara vänta en miljard veckor tills jag får se mina kära familjemedlemmar igen. sämst, men men. nu är det dags för snufflan att få lite tid :)

love me or hate me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0