emma talar ut

jag måste bara säga en sak. jag är inte ond. men inte en chans att jag viker mig det minsta för någon med attityd. det finns bara inte. och sen att hon har anorexi betyder inte att det är synd om henne för att jag talar ut om vad jag, JAG, tycker. det finns inget som säger det är sant osv. det är min blogg. gillar man det inte så varsågod, dörren är öppen och man är fri att lämna. och bara för att man är sjuk är det inte mer synd om en sån person. vem vet vad jag känner? vad jag har gått igenom? finns inte. sen att jag använder mig av ett hårt språk och verkligen skriver vad jag tänker och tycker är en helt egen sak! that's it.


och det är inget personligt så. bara jag som är i farten. bättre att gå undan isf.


blir så trött..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0