fucking jävla k*k åmål

idag är det inte en bra dag. igår var det en underbar kväll.

då var jag på hyllningen till aik.s fina sm guld! :) gött med bira, schyst folk och laget man typ ba älskar't! haha, åkte med becca, andreas och micke och träffade linda och fredrik där inne sen. det var så jävla mäktigt! jag stod över stora ingången (nedre) precis i mitten och var lycklig för en stund. kändes så jävla bra. hela norra och östra var full och sen södra med. vi fick inte sitta på de andra sektionerna ifall någon skulle få för sig att springa in på planen. haha, men men. sen när jag kom hem, fick skjuts av david druid (Y), så la jag mig i sängen dirr! kunde inte prata eller nåt iaf så. sen vaknade jag vid fyra och böla för att jag mådde så jävla dåligt. ont presic överallt och fick ingen luft eller så. ja, tummen upp på den! då vaknade mamma och hon tog hand om mig lite och sen tog jag tempen och hade 39 graders feber. så det är därför jag är hemma från skolan idag om ni undrar :)

nu är det bara film, sömn och sms som gäller. men skulle jättegärna ha snufflan eller filleboooi här nu... men inte ska man smitta av sig heller! hoppas ni har det bättre än vad jag har det.

pussar och kramar! inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0