mina fina dagar

hejsan hoppsan allihop!

sitter här hemma och väntar på att min bästa olivia ska komma. ikväll så kör vi. och när vi kör så kör vi! kollar runt på jättegamla videos som jag inte ens visste att jag hade :O :) sen i nian med typ linnea, linda och axel. haha så kul när adler blir arg! höhö. det var bra dagar det. allt lekte. saknar så otroligt, men ångrar inget. speciellt inte det som fick mig att le. :) sen också på såna med olivia, såna hon gjort till mig men jag inte har sett och massa. så sjukt kul! haha, jadu lilla hjärtat. ibland så är vi bara oss. och det är vi bäst på! men ska hitt på någe kul, saknar filli.. men träffar honom snart igen :)

PUSSAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0