sämst söndag

typ god morgon på er.

idag mår jag bra, men ensam. mami har åkt så nu blir det ekot som får hålla mig i sällskap i sju dagar. kanske inte det roligaste men vad gör man? nu blir det bevis på vuxen skola! måste dammsuga, diska, laga mat (inte..), städa, tvätta och massa bull-mamma saker -.- jag kommer aldrig skaffa barn!

men gårdagen då. inledde med jobb till sjutton noll noll. sen hem, leka flicka och dra till knifeFUCKINGtown. hem till mattie mattsson, föra lite, sen cyklade vi tunga "grabbar" till nån ut i skoöööögen. cleas hette han kanske. där var det fest. jag var fest. alla andra var fest. jag gillar fest :) och malin, cred till den bruden! bra tjej det där, bra tjej! lite spårat var det, jag spåra dock inte! äääääääär spårvagn! yupp (Y) säger bara, emma till knivsta igen! med co'.

funderar på om jag ska äta eller inte. pallar inte kirra ihop något -.- äsch, vem bryr sig. vi höres på görels! braaaa boss!

PEACE HOES'



safik och olle, sköööna grabbar det där assow! (dubbelmoral @ bilden)



tunga och tuffa grabbar det där assow! inte..



första gången i uppsala! yyyyyyyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0