TÖRSDAG

cha cha allihopa!

ett litet tag sen nu, men what a heck!? :) har myst med filip nu på kvällen oxh "pratat" med olivia. haha det där med att man kan skicka ljudmess, BÄSTA EVER! men kan iofs missbrukas, ni kan ju räkna med X antal roliga fylle sms och annat skoj i framtiden! imorn är det fredag. det innebär ridning och sen feeest. inte.. höhö. får se vad helgen i övrigt bjuder på. jobb på lördag med. CASH IS KING. fredad den 13 är det imorn med. om ni inte visste det redan. tänkte bara säga det :) kommer ihåg när jag och katrine kollade på biopremiären till den typ i ettan. haha shit vad jag skrek! har ingen aning varför, ren reflex kan jag ju säga.. kanske är tjej trots allt :) haha nej men nu kommer det bara en massa konstiga ord i mitt hucud, så ska nog sluta nu för jag orkar verkligen inte spåra på två ställen! tar det en annan gång ;)

XOXOXOXOXOXOXOXOXOX

-  uttan trusann uttaan bhhn!  -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0