use one

good afternoon!

nu är jag hur trött som helst! har pluggat, lagat mat och fixar lite inför morgondagen. vuxenpoäng dirr :) sitter i soffan och kollar på världscupen i hoppning som är i stuttgart. tänk att jag skulle kunna vara där om några år men troligtvis inte! höhö. den här dagen har varit bättre än vad gårdagen var. den sööööög så hårt -.- allt var bara fel då. idag har det varit bättre. lite roligare att vara i skolan och jag har gjort det jag skulle. fan vad det känns bra!

har inte hört av dig på hela dagen men det får jag väl leva med. men det känns kan jag ju säga, kanske för att jag tänker på dig hela tiden twentyfour/seven.

nu ska jag gå och vara riktigt dålig så hörs vi nån annan gång!

FLEXIFUEL BY ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0