5 oktober 2009

guten morgen på er!

en ny dag har börjat och nu är det skoldags! gud vad härligt, jag blir helt till mig! :)
inte...
höhö, nej men fan det är skola idag sen ska jag fika med lisa på något fik hon tydligen hittat och måååååste besöka :P är troligen inte hemma före åtta eller något sånt. vi ska ju prata så det lär ja ta lite tid. iaf när det gäller oss! men ska bli skönt också :)

inget nytt för tillfället mer än att jag ska duscha nu och sen dra iväg. kanska har en massa smaskigt ikväll som jag kan berätta om? ;) men det får ni veta då isf!

kisses and hugs! inte...



med den här bilden i minnet kan jag lätt göra det här till en bra dag :)
thanks freddie! ring mig babe när du ser detta.
måste prata om flytten till LA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0