asså det finns ju inte!

yo yo dudes!

var ett litet tag sedan, och har dessvärre ingen kommentar till en viss liten hacker som tydligen bloggat från min. men det är okej, äääääälskar att hämnas! MOAHAHAHA! vänta du bara..

iaf, har varit med filip idag, inte gjort något annat. förutom kollat på när sveriga troligvis inte kommer få spela VM i sydafrika -.- k*k på den!

igår, hmm, ja vad gjorde jag då? haha asså det finns inte, jag och olivia är så sjuka i huvudet så att det inte finns värre! säger bara en sak, CALLE SKATT'N! det kanske är bäst att snart ta sig i kragen och faktiskt skaffa sig ett liv. inte.. red även mexico, gick super bra! min sits börjar bli mycket bättre, emmalajki :)  

imorn ska jag kanske träffa filip, leka med katrine och hoppas på att se min bebo en stund med. och sen ladda upp för en tidig vecka i skolan. JIPPIE! inte.. höhö. men ska kolla klart på "bend it like beckham" nu.

LÖÖÖÖVE. emmsan.






SÅ JÄVLA SUGEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0