been there, done that, messed around

jag har då kommit på en sak. jag är inte som "vanliga" tjejer. de flesta brukar man förknippa med att de följer modet, ska inte tycka om killgrejer som bilar, slagsmål och öl (jag ÄLSKAR öl!) och typ bete sig på ett visst flickigt sätt. sån är absolut inte jag! jag tycker grabbar är de bästa umgänget om man ska vara många. tjejer är falska på det sättet. ska vara bästis med en bara för att få reda på den där hemlisen som hon sen senare kan säga vidare till sina andra "bästa" kompisar. och vipps så är det man berättade ute i lkuften för alla. killar har inte ens det intresset i sitt huvud. en del till och med slipper hellre än att vilja veta. kan iofs vara lite tråkigt då, men föredrar ju det än att det snackas en massa skit!

killar är mer av den softa typen, inte alla kanske. medan tjejer är mer den uppspelta. visst kan jag allt vara det med men ALDRIG på samma sätt! tror det kan bli så när man växt upp under de senaste åren med i stort sett bara sin mami. men ser det inte som något negativt! men vi har då allt en speciell relation vi :)

sen har jag heller inte direkt tyckt om att vara många tjejer på en och samma gång. typ när jag var liten var natalie den enda tjejen jag gick ihop med, de andra bråkade jag ganska mycket med. sen under de senare grundskoleåren var det ju fullrulle kanelbulle mellan alla tjejer. visserligen hade jag kul för det mesta. men det var alltid typ någon ledsen, sur eller bråksugen som var i farten. har inte riktigt tänkt på det så förut och verkligen inte då! haha jag älskade det då på ett sätt men fick ont i magen ganska  många gånger med. och ibland helt i onödan faktiskt! sen började jag hänga med pöjkarna och då var det håll i hatten. jag fann det jag är bäst på. att vara tjej bland grabbar. haha vet inte om ni kommer fatta vad jag riktigt menar med det men men :)

det här var då lite nattsofi av emma. inte riktad åt någon eller så. bara hennes tankar i nuet.

pussar på er. yours e.

' i'm the girl who is walking tall against the rain '







this time maybe, I'll be bulletproof



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0