dah..

hallå där på andra sidan!

är det bra eller? jo men det är det väl här. helt känslo/sinnes förvirrad däremot. haha, som vanligt när det gäller lilla emma :) har inte gjort så mycket dom här lediga dagarna, eller iaf inget jag vill uttala mig om. jo kanske, en viss karlsson smsade mig på tåget, helt bara sådär. har varit på träning igår och i tisdags. idag ska jag rida dubbel och sen efter det är det fest i storvreta. samma ställe som förra gången. SPE is on! emma med! inte.. höhö. inget känns fan bra. alla säger olika, jag vet inte alls och sen har jag antingen kört åt fel håll helt eller så är det den vägen jag ska hålla. asså, jag vet inte helt enkelt. och det är det värsta. fan också. kan inte någon bara komma och rädda mig, jimmie är du frivillig? haha nej emma det blir lite stalin varning på den. skärp dig :)

en sak är jobbig också.  emma love bad boys. så enkelt är det. men varför ska dom vara så dåliga att ha? :P men asså, varför ska jag ha en snäll när jag själv inte är det? det har vi fått bevis på innan. för jag skulle DÖ om jag hade någon som var mer kvinnlig, mesig och feg jävel än vad jag själv är. helt fel! behöver någon som kan ta hand om mig. dah..

men men det är skit samma!

LOVE. yours e.


Kommentarer
Postat av: Anonym

boys and cars <3



and my emma <3



juste..min alex och zac också <3

2009-10-02 @ 18:27:48
Postat av: skott i nacken på wannabe gangsters

2009-10-04 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0